Arculattervezés a szekszárdi borvidéknek

Arculat tervezésére írt ki pályázatot a Szekszárdi Borvidék Nonprofit Kft., amely az ArtHungry.com kreatív közösségi oldallal együttműködve keres új megjelenési elemeket.

A borvidék olyan arculat megújulást akar, amely tükrözi a szekszárdi borászok dinamikusságát és egyben a tradíciókat is követi. Az ArtHungry honlapján közétett pályázat nyerte 500 ezer forinttal gazdagodik, a pályázat keretében logótervet, tipográfiai és arculati színek meghatározását, borospalack címkék, hirdetőtáblák, citylight poszterek kidolgozását várják.

 

Szekszárdi Borvidék Nonprofit Kft.

November 4-ig a  legtöbb szavazatot kapott pályaművet közönségdíjban részesítik

 

A borvidék közelebb szeretné vinni a fogyasztókhoz a hagyományos bortípusokat, nem pedig a divatos, nemzetközi szőlőfajtákra épít. Az alkotók október 27-től egy napig tölthetik fel a pályamunkákat az ArtHungry oldalára. A terveket hattagú, borászokból, tervező grafikusokból álló zsűri értékeli és a közönség is szavazhat rájuk. 

 

/T.D.