Arculattervezés a szekszárdi borvidéknek
Arculat tervezésére írt ki pályázatot a Szekszárdi Borvidék Nonprofit Kft., amely az ArtHungry.com kreatív közösségi oldallal együttműködve keres új megjelenési elemeket.
A borvidék olyan arculat megújulást akar, amely tükrözi a szekszárdi borászok dinamikusságát és egyben a tradíciókat is követi. Az ArtHungry honlapján közétett pályázat nyerte 500 ezer forinttal gazdagodik, a pályázat keretében logótervet, tipográfiai és arculati színek meghatározását, borospalack címkék, hirdetőtáblák, citylight poszterek kidolgozását várják.
November 4-ig a legtöbb szavazatot kapott pályaművet közönségdíjban részesítik
A borvidék közelebb szeretné vinni a fogyasztókhoz a hagyományos bortípusokat, nem pedig a divatos, nemzetközi szőlőfajtákra épít. Az alkotók október 27-től egy napig tölthetik fel a pályamunkákat az ArtHungry oldalára. A terveket hattagú, borászokból, tervező grafikusokból álló zsűri értékeli és a közönség is szavazhat rájuk.
/T.D.