Pénz nélkül is beindul a bormarketing

"Még mindig nem dőlt el, ki kezelheti a bor literei után beszedett nyolcforintos járulékból származó kétmilliárd forintot.
A borászok úgy döntöttek, életet lehelnek a tavaly létrehozott Magyar Bormarketing Kht.-be.

Szinte a teljes borászszakma képviseltette magát azon a pénteki visegrádi konferencián, amelynek fő témája a magyar bor marketingje volt. A Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium (FVM) a meghívás ellenére nem vett részt a szakmai fórumon. Így a borászok még mindig nem kaptak választ arra, hogy ki kezeli azt a mintegy kétmilliárd forintot, amely a bor literenkénti 8 forintos jövedéki adóját felváltó forgalombahozatali járulékból gyűlik össze.

A borászok szerint a bortörvény rossz, ezért az általuk tavaly létrehozott Magyar Bormarketing Kht. kezdeményezte annak módosítását.

A módosításról szóló javaslataikat már benyújtottak a szaktárcának, és azt remélik, hogy a törvény minél előbb módosításra kerül."

(Forrás:www.tolnainepujsag.hu.hu)